Thursday, 20 October 2016

travel

setiap orang mesti ada tempat perlancongan masing-masing yang pasti korang semua teringin sangat nak pergi kan... 

umi kata, umi teringin sangat nak pergi kashmir. 
tengok view daripada tv pun bez. ada gunung, tempat sejuk..

ya umi.. doakan rezeki anak-anak umi, supaya kaklong dapat bawak umi ayah pergi mekkah dulu, pastu boleh la kita travel macam-macam tempat. 

kalau ikutkan hati ni, nak je pegi melancong, melawat tempat-tempat bez, walaupun kat malaysia. vietnam, thailand, singapura, indonesia, paris, australia, eropah, semua nak pergi. insyaAllah ada rezeki. 

jadi, saya perlukan seseorang yang kaki jalan. hihihi.  maksud kaki jalan tu, bukannya suka jalan, suka melepak suka suka hati. tapi seorang ynag suka travel. hahaha. 

so, kepada si dia, berjimat jimat la wang belanja tu yer.. jangan habiskan duit belanja orang lain. 

No comments:

Post a Comment